TRADUCTOR:

El Temps a Prades

VISITA A VELODROM STUDIO

El passat divendres, com ja vaig comentar en l'entrada anterior, vaig anar juntament amb el meu germà a les intal·lacions de VELODROM STUDIO per tal de fer-nos un estudi  biomecànic, de fet el meu primer estudi biomecànic "serio".
Us en faig un petit resum, ja que la part tècnica i les descripcions dels aparells utilitzats, que són la canya, ja ho podeu trobar tot a la seva pàgina web: http://www.velodromstudio.com/ així que jo em dedicaré a explicar una mica el que vaig notar i veure jo mateix...

Em vaig dirigir a les instal·lacions, que per cert una mica difícils de trobar.. ;-) , vaig aparcar i vaig descarregar la bici, essencial per fer l'estudi... un cop a Velodrom Studio hem van agafar totes les mides de la bici (en el meu cas la de carretera, tot i que es pot portar les dos bicis), a continuació van introduir aquestes mides de la meva bici en un ordinador i aquest va reproduir la meva bici damunt la màquina GURU DFU, van col·locar el meu seient damunt aquesta màquina, en forma de "rodillo" i a continuació a pedalar!!! Abans però de tot això, em van mesurar peus i col·locació de les cales. Així com també em van col·locar tot d'enganxines amb un velcro per tot el cos, per tal de poguer-hi enganxar uns petits receptors que serien els encarregat de mesurar la meva postura mitjançant uns sensors... la meva postura sortia clavada a la pantalla de l'ordinador, amb tots els angles que forma tot el cos al pedalar, possibles torsions de genoll, d'esquena, distàncies...

Aquí el meu germà amb els sensors col·locats damunt la màquina GURU DFU. 

Aquí jo mateix damunt la màquina anant provant posicions... 


Un cop fet tot això, vaig anar mantenint una cadència d'unes 95 pedalades per minut tota l'estona i els companys de Velodrom Studio, Daniel i Javier (uns cracks!!), van fent modificacions a la postura mitjançant aquesta màquina, sense necessitat de baixar de la bici ni parar de pedalar... modificació de la postura del seient i del manillar, tant de forma vertical com horitzontal, modificació d'angles... fins a trobar els punts òptims de pedaleig dins uns rangs ja prèviament establerts...
Aquí jo mateix, ja acabant l'estudi després de gairebé 3 hores!! 

Com a resum de tot això, podeu veure un excel·lent vídeo que s'han currat els de Velodrom Studio on si us fixeu bé, podeu veure com la màquina GURU va modificant la seva posició amb la consegüent modificació del meu cos... m'ha agradat molt aquest vídeo!!!  MOLTES GRÀCIES!!!

PODEU VEURE EL VÍDEO AMB UN MOLT BON MUNTATGE FENT CLICK AQUÍ!!!!

Podeu veure més fotos i funcionament del sistema de manera més tècnica a la pàgina de VELODROM STUDIO

I JA A 2 DIES PER MARXAR A LA 13ª VOLTA A EIVISSA AMB BTT!!! QUINS NERVIS!!!


I COM SEMPRE DONAR LES GRÀCIES A:









PATROCINADORS PERSONALS: