TRADUCTOR:

El Temps a Prades

CAMP. DE CATALUNYA BTT VILABOU. 7è elit.

DATA: 26 d'abril de 2014

LLOC: Vilanova d'Escornalbou

PROVA: Campionat de Catalunya 2014.

POSICIÓ: 7è elit i 8è de la general

RECORREGUT: Circuit més llarg que els que últimament estem acostumats a fer a la Copa Catalana, però al final, ha quedat un circuit força complert, amb una primera dura pujada, un tram de trialera tècnica i trams de sender revirats, trams de sender més ràpids, i per finalitzar trams més planers fins arribar de nou a la línia d'arribada. El circuit tenia poc més de 10km, on nosaltres (categoria elit) havíem de fer 4 voltes.

RESUM CURSA: Pel que fa a la meva cursa, avui es podia dir que corria a casa, tot i que tampoc vaig poder fer massa el circuit durant els dies anteriors de la prova per falta de marcatge i canvis de recorregut d'última hora...
Doncs sortida molt ràpida, on he pogut col.locar-me a pocs metres del grup capdavanter, sense arribar a connectar en tota la pujada però aguantant com un home...després ja s'ha col.locat cada un on tocava i he anat fent una cursa molt regular i força bona...acabant content pel resultat, però sobretot per les sensacions en cursa!!!
El millor de tota la cursa, sentir el meu nom en molts trams del circuit animant-me!!! I es que això de córrer a casa s'ha de notar amb algo, no?! Jeje. D'aquí donar les gràcies a tots per els ànims!!! Sou els millors!! :-P




Fotos gràcies als bons amics Sergi i Marc que aprofitant que m'han vingut a veure m'han fet alguna que altra foto que sempre fa gràcia!!! Moltes gràcies!!!!


Ara, si tot va bé, el dijous potser em desplaço a fer la 1 a prova de la copa Tarragona i diumenge cap a Estella a fer una prova de l'open de Navarra gràcies al club organitzador, Iturroz!!!








PATROCINADORS PERSONALS:

1 comentari:

Anònim ha dit...

Busco una empresa de camión cuba en martorell para un desatasco con agua a presión, ¿alguien sabe de alguna?